Naar hoofdinhoud

Welk advies niveau past bij jou

Jaarplan - weer grip op je ICT

In de loop der jaren is er software aangeschaft, processen opgesteld en kan iedereen binnen de bestaande opzet zijn werk doen. De situatie is echter te complex geworden om nog veranderingen, laat staan verbeteringen door te voeren. Terwijl je wel steeds meer de noodzaak voelt hier stappen in te zetten.

Herkenbaar? Wij helpen door samen een jaarplan op te stellen. Hierbij:

  1. Kijken we naar de huidige situatie

  2. Zoeken naar verbeterpunten door te praten met gebruikers en leveranciers

  3. Kijken welke verandering de grootste impact hebben t.o.v. de kosten

  4. Stellen begrijpbaar en uitvoerbaar actieplan op aan de slag te kunnen gaan met de verbeteringen

Op deze manier krijg je weer grip op je ICT en is het weer haalbaar om de nodige veranderingen en verbeteringen door te voeren.

happy customer

Je eigen parttime ICT expert

In veel gevallen is het overzicht wat een jaarplan biedt genoeg. Het kan echter zijn dat je tegen problemen aanloopt. Denk aan:

  • Er is meer technische kennis nodig dan intern beschikbaar is

  • Er is simpelweg intern niet genoeg capaciteit de veranderingen te begeleiden

  • Je komt er niet uit met een leverancier

In die gevallen kan het fijn zijn even te kunnen sparren met een expert . Op basis van de behoefte kunnen hiervoor kwartaal-, maand- of weekoverleggen voor worden ingepland. In die overleggen worden de problemen doorgesproken en oplossingen geboden. Indien nodig kunnen ook leveranciers of andere betrokkenen bij het overleg worden uitgenodigd om zo tot een oplossing te komen.

happy customer

Je eigen IT afdeling

Wil je (tijdelijk) echt even opschalen? Dan zijn wij je gehele IT afdeling op afstand. We kunnen hierbij de volgende zaken overnemen:

  • Begeleiden van IT projecten

  • Automatiseren van processen

  • Selecteren van de juiste software

  • Migraties en uitfaseren oude software

  • Ontwikkelen van koppelingen, software en micro-apps

De oplossingen die wij aanbieden gaan altijd uit van de bestaande processen en software. Wij kijken naar een manier om zo veel mogelijk te verbeteren en tegelijk zo min mogelijk van wat er nu goed en prettig werkt weg te halen.

happy customer