Webshop op maat: NAH supermarket

Webwinkels op maat is één van onze expertises. Dat betekend dat elke webwinkel die bij ons binnenkomt ons voor een nieuwe uitdaging stelt. NAH Supermarket was hier niet anders in.

Nederlandse producten voor een internationale markt

Verkopen van Nederlandse producten op een internationale markt is waar NAH Supermarket zich op richt. Dit bracht een eerste dilemma omtrent het ontwerp met zich mee. Het ontwerp moet iets Nederlands hebben, maar gelijk een internationale doelgroep aanspreken. Het blauw en wit uit de vlag zijn hierdoor de basis van het ontwerp geworden. Het rood uit de vlag en ons oranje zijn terug te vinden in de details. Verder hebben we vooral de producten laten spreken. Die zijn immers zo Hollands als het maar kan.

Klik hier voor meer informatie over webshops

Verzendopties, verzenddozen en verzendkosten

De tweede voor ons unieke uitdaging zat in de verzending. Al tijdens het bestellen moet met een hele hoop rekening worden gehouden:

  • Mag dit product wel verzonden worden naar het land van de klant?
  • Hoe moet dit product verpakt worden: in bubbeltjeslplastic of in een vriesdoos?
  • En hoe veel past er in een vriesdoos, past de bestelling er in of moeten er 2 dozen gebruikt worden?
  • En wat betekend dit voor de verzendkosten?

Ook hier kunnen we met trots zeggen dat we de webwinkel aan het kunnen passen aan de producten en de organisatie in plaats van andersom.

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Een snelle prijsinschatting of gedetailleerde offerte? Wij werken ideeen met plezier verder uit!
Of op zoek naar meer informatie over ons team, diensten, portfolio of expertises?