Professionele bedrijfswebsite: TPA Global

De boodschap overbrengen was het belangrijkste doel van de website. De uitstraling, functionaliteit zijn ondersteunend maar daardoor niet minder belangrijk. De uitstraling van de website dient in één oogopslag aan te geven wat voor organisatie het verhaal verteld. De functionaliteiten ronden het verhaal af en starten de communicatie.

Less is more, het gebruik van witruimte en kadans

Om het verhaal zo goed mogelijk naar voren te brengen is in het ontwerp ze eenvoudig mogelijk gehouden. Weglaten van de niet essentiele delen die afleiden en het behouden van de delen van een ontwerp die het verhaal versterken. Daar is de zoektocht naar balans begonnen.

Toen in het ontwerp ruimte was geschapen hebben we gekeken naar hoe het te verdelen. Er is één maat gekozen voor witruimte en deze is door heel het ontwerp heen toegepast. Door het herhaaldelijk toepassen van dezelfde maatvoering voor witruimte ontstaat rust.

Als laatste ondersteuning voor het verhaal is er voor gekozen om dezelfde maatvoering als voor de witruimte ook toe te passen voor de regelhoogtes en afstanden tussen allineas en koppen. Wederom dezelfde afstand herhaaldelijk creëert een kadans die het prettiger maakt te lezen. Wedereom ter ondersteuning van het verhaal.

De juiste booschap bij de juiste persoon

Als het verhaal verteld is, begint de dialoog. In het systeem kunnnen voor elke boodschap formulieren worden gemaakt, die op hun beurt weer gestuurd kunnen worden aan de persoon die het meest geschikt is voor die boodschap. Denk aan een adviseur op een bepaald vakgebied. Zo gaat het verhaal over in het (eerste) content tussen TPA en de klant. 

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Een snelle prijsinschatting of gedetailleerde offerte? Wij werken ideeen met plezier verder uit!
Of op zoek naar meer informatie over ons team, diensten, portfolio of expertises?