Portfolio

Een kleine greep uit de websites die wij opgeleverd hebben
Direct in vakantiesferen

BestHotelOffers vroeg ons een website op te zetten die het bezoekers zo makkelijk en leuk mogelijk maakt een hotelkamer te boeken. Om direct in de juiste sfeer te komen past de website zich automatisch aan aan het land van de bezoeker. Zowel sfeerbeelden als prijzen passen zich aan.

Daarnaast is de website volledig responsive. Bezoekers ongeacht waar ter wereld en via welk apparaat dan ook krijgen altijd een startscherm waar ze direct mee uit te voeten kunnen. Als kers op de taart laad de website binnen 0.7 seconden. Zo snel ben je nog nooit in vakantiesferen gekomen!

Website: www.besthoteloffers.net

Clubhelden van de Amateur Sport

Eén van de vele verkiezingen waarbij we voor Vote Company de website mochten realiseren. Direct ook een zeer sympathieke verkiezing waarbij de Persgroep de vele vrijwilligers van amateursportclubs in het zonnetje zet!

Dat er veel meer bij een online verkiezing komt kijken dan je als stemmer direct ziet zijn we inmiddels wel gewend. In de loop der jaren hebben we dan ook voor Vote Company een platform ontwikkeld waarmee verkiezingen prettig, soepel en eerlijk verlopen. Toch weten ze ons elke verkiezing weer te verbazen met nieuwe ideeën en presentaties. Zo werken we samen aan steeds betere online verkiezingen.

Website: www.clubheld2016.nl

Leuk en vertrouwd

Fotostudio Regina is gespecialiseerd in kinderfotografie en fotografeerd dan ook op kinderdagverblijven door het hele land. Aan ons was de uitdaging om een bestelproces voor de foto's wat eenvoudig en leuk was. Het is voor alle ouders natuurlijk leuk om foto's van hun kinderen te zien. Dat plezier moest de basis zijn voor het werken met de foto's op de site, zonder gehinderd te worden door techniek.

Naast het plezier is bij zo'n opdracht privacy en veiligheid een belangrijk onderdeel. Weten dat de foto's van jouw kinderen alleen voor jou zichtbaar zijn is zeker vandaag de dag een belangrijk thema. Aan het beveiligen en toewijzen van de foto's is dan ook de nodige aandacht besteed.

Website: www.fotostudioregina.nl

Een goed verhaal goed vertellen

Bij TPA Global was de doelstelling simpel en duidelijk: vertel ons verhaal. TPA Global heeft echter expertise op tal van gebieden, opereerd wereldwijd en heeft een breedt aanbod in informatie en tools. Elk onderdeel vertelt een deel van het verhaal.

Gekozen is voor een strak en minimalist uiterlijk met alle ruimte voor het verhaal. Daarbinnen geven de meeste pagina's een duidelijk verdere onderverdeling zodat de bezoeker in elk stap kan kiezen welke richting van het verhaal zijn interesse heeft. Zo biedt de website voor elk type bezoeker de mogelijkheid binnen het grote verhaal zijn verhaal te vinden: het verhaal wat leidt tot het antwoord op zijn vraag.

Website: www.tpa-global.com

Inspireren: van online naar offline

Als branche-organisatie organiseerd NEVI een tal van onderwerpen die voor haar leden interresant zijn. Elk een eigen thema, eigen locatie en eigen insteek. Maar allen met hetzelfde doel: leden inspireren en een plek voor netwerken bieden.

Voor NEVI hebben wij een platform opgezet in twee uitersten. Aan de ene kant de mogelijkheid om elk congres een eigen gezicht, een eigen inhoud en een eigen schrijfproces te geven. Aan de andere kant de processen aan de achterkant zo ver standariseren dat de aandacht besteed kan worden aan de inhoud van het congres, niet de administratie er van. Tegelijkertijd hebben we het voor leden zo makkelijk mogelijk gemaakt om in te schrijven; van inloggen met hun NEVI nummer tot aanmelden met LinkedIn. Wij hopen hiermee een steentje bijgedragen te hebben aan zowel het online als het offline inspireren van de NEVI leden.

Een van de congreswebsites: www.nevi-zorgcongres.nl

Bevolkingsonderzoek naar Borstkanker

Het bevolkingsonderzoek naar borstkanker heeft als doel het tijdig signaleren van borstkanker bij vrouwen. De websites van de 5 regio's die dit bevolkingsonderzoek uitvoeren hebben een belangrijke taak in dit enorme project. Van hele praktische zaken, zoals het regelen van de persoonlijke afspraak voor alle vrouwen die uitgenodigd worden deel te nemen aan het onderzoek, tot het informeren van deelnemers en professionals die betrokken zijn bij het onderzoek.

De websites voor de 5 regio's zijn voor een groot gedeelte qua uiterlijk gelijk zodat bezoekers gelijk herkennen dat zij bij de juiste website zijn. Qua inhoud hebben de regio's meer vrijheid om de informatie die juist voor dat deel van Nederland relevant is te kunnen vertellen. Zo zijn de websites op maat gemaakt om in de juiste toon de juiste informatie te tonen.

Regiowebsite: www.bevolkingsonderzoeknoord.nl

Jouw website hier?

Wat kunnen we voor jou betekenen?

Een snelle prijsinschatting of gedetailleerde offerte? Wij werken ideeen met plezier verder uit!
Of op zoek naar meer informatie over ons team, diensten, portfolio of expertises?